Студопедия — УДАРНІ ІНСТРУМЕНТИ
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

УДАРНІ ІНСТРУМЕНТИ






«МАЛИЙ БАРАБАН»

Виконання програми з фахової дисципліни «спеціальний інструмент»: Абітурієнт повинен виконати програму, яка включає:

1. Тремоло ррр, рр та. інші динамічні комбінації; «двійки» в різноманітних нюансах з прискоренням темпу;

2. Один етюд;

З. Виконати з листа ритмічні етюди з застосуванням синкоп, пауз та інших складних ритмічних фігур; вміти використовувати різноманітні нюанси.

Колоквіум:

На випробуванні з колоквіуму визначається:

1. Загальний освітній і культурний рівень абітурієнта;

2. Знання з історії виконавства на духових інструментах, в тому числі свого інструмента;

3. Визначення знань з історії музики, музичної форми, творчості визначних композиторів і виконавців на духових інструментах.

«ЛІТАВРИ»

Виконання програми з фахової дисципліни «спеціальний інструмент»: Абітурієнт повинен виконати програму, яка включає:

1. Поодинокі удари в різних ритмічних фігурах з переходом на другу литавру з прискоренням та сповільненням;

2.Тремоло ррр, рр та. інші нюанси;

3. Ритмічний етюд;

4. Виконати з листа нескладні ритмічні комбінації. Крім того, абітурієнт повинен вміти настроювати литаври, та перестроювати їх в межах простих інтервалів.

Колоквіум:

На випробуванні з колоквіуму визначається:

1. Загальний освітній і культурний рівень абітурієнта;

2. Знання з історії виконавства на духових інструментах, в тому числі свого інструмента;

3. Визначення знань з історії музики, музичної форми, творчості визначних композиторів і виконавців на духових інструментах.

«КСИЛОФОН ТА МАРІМБА»

Виконання програми з фахової дисципліни «спеціальний інструмент»: Абітурієнт повинен виконати програму, яка включає:

1. Гами мажорні та мінорні, арпеджіо різними прийомами та тремоло;

2. Один етюд;

З. Одну-дві частини сонати або концерту, або дві п’єси віртуозного характеру в супроводі фортепіано;

4. Виконати з листа ритмічні комбінації.

Колоквіум:

На випробуванні з колоквіуму визначається:

1. Загальний освітній і культурний рівень абітурієнта;

2. Знання з історії виконавства на духових інструментах, в тому числі свого інструмента;

3. Визначення знань з історії музики, музичної форми, творчості визначних композиторів і виконавців на духових інструментах.

«ДЗВІНОЧКИ»

Виконання програми з фахової дисципліни «спеціальний інструмент»: Абітурієнт повинен виконати програму, яка включає:

1. Гами та тризвуки мажорні і мінорні;

2. Одну п’єсу;

3. Виконати з листа, ритмічні комбінації.

Колоквіум:

На випробуванні з колоквіуму визначається:

1. Загальний освітній і культурний рівень абітурієнта;

2. Знання з історії виконавства на духових інструментах, в тому числі свого інструмента;

3. Визначення знань з історії музики, музичної форми, творчості визначних композиторів і виконавців на духових інструментах.

ТРЕТІЙ ТВОРЧИЙ КОНКУРС (сольфеджіо, гармонія /письмово та усно/)

Творчий конкурсоцінюється за 100-бальною шкалою оцінювання (від 100 до 200 балів).

Випробування проводиться в обсязі програм з сольфеджіо та гармонії для середніх спеціальних навчальних закладів. Оцінки з письмових робіт та усної відповіді підсумовуються і виводиться одна оцінка.

Письмові роботи:

Абітурієнт повинен:


1. Написати двоголосний диктант у формі періоду /нижче середньої складності/, з незначною мелодизацією одного з голосів. Можливі труднощі диктанту: стрибковий рух голосів, хроматизми /в основному послідовні/, нескладні види особливих ритмічних груп /тріолі та ін./, наявність модуляційності найпростішого типу /відхилення і модуляції в тональності 1 ступеня спорідненості/, синкопований рух /епізодично/. Кількість програвань ‑ 11, час виконання ‑ 30 хвилин.

2.Виконати письмову роботу по гармонізації мелодії із застосуванням відхилень та модуляції в тональність 1 ступеня спорідненості і різноманітної акордики діатонічної системи. Час виконання ‑ 2 академічні години


Усні завдання:

1. Проспівати з листа одноголосний приклад середньої складності /з стрибками, хроматизмами, синкопованим і тріольним рухом/. Орієнтовна складність ‑ №№ 100, 101 із одноголосного "Сольфеджіо" Ладухіна.

2. Гра секвенцій (3-4ланки) (діатонічних, хроматичних, модулюючих) з закріпленням.

3. Гра модуляцій за заданим уривком (мелодія, цифровка, бас) в формі періоду.

4. Визначити на слух гармонію в періоді /або реченні/ інструментального типу з різноманітними акордами, відхиленнями і модуляціями в тональності 1 ступеня спорідненості. Орієнтовна складність – Бетховен «Соната» для фортепіано № 10, ІІ частина, перший період теми.

 

 








Дата добавления: 2015-10-19; просмотров: 469. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

В теории государства и права выделяют два пути возникновения государства: восточный и западный Восточный путь возникновения государства представляет собой плавный переход, перерастание первобытного общества в государство...

Закон Гука при растяжении и сжатии   Напряжения и деформации при растяжении и сжатии связаны между собой зависимостью, которая называется законом Гука, по имени установившего этот закон английского физика Роберта Гука в 1678 году...

Характерные черты официально-делового стиля Наиболее характерными чертами официально-делового стиля являются: • лаконичность...

Понятие массовых мероприятий, их виды Под массовыми мероприятиями следует понимать совокупность действий или явлений социальной жизни с участием большого количества граждан...

Тактика действий нарядов полиции по предупреждению и пресечению правонарушений при проведении массовых мероприятий К особенностям проведения массовых мероприятий и факторам, влияющим на охрану общественного порядка и обеспечение общественной безопасности, можно отнести значительное количество субъектов, принимающих участие в их подготовке и проведении...

Тактические действия нарядов полиции по предупреждению и пресечению групповых нарушений общественного порядка и массовых беспорядков В целях предупреждения разрастания групповых нарушений общественного порядка (далееГНОП) в массовые беспорядки подразделения (наряды) полиции осуществляют следующие мероприятия...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия