Студопедия — Мал. 4.
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Мал. 4.






 

"Квадрат" (мал. 5)

Гра нагадує футбол, але для неї не треба великого поля: буде потрібно майданчик 4X4 або 5X5 м. Грати можуть двое-трое, а на майданчику 5X5 м - до восьми чоловік. Для гри потрібний м'яч, краще футбольний.

Квадратний майданчик ділять на 4 рівних частини, в центрі чер-тят круг діаметром 1 м. Кожен гравець займає своє поле (свою частину квадратів).

Один з гравців зі свого поля кидає м'яч в центральний круг так, щоб він відскочив в один з квадратів. Гравець, в чиє поле потрапляє м'яч, повинен відбити його ногою на інше поле після одного торкання м'ячем землі. Він не повинен допустити другого удару м'яча об землю в межах свого майданчика, інакше отримає штрафне очко (вийде з гри). Гра триває, але гравці пересуваються на одне поле за годинниковою стрілкою. Що отримав очко починає гру кидком м'яча через центральний круг. Якщо він тричі схибить, йому також нараховують 1 штрафне очко.

Якщо грають двоє або троє, то кожен з них займає по одному полю, а при проходженні м'яча через незайняте поле очко буде нараховано тому, хто послав м'яч в порожнє поле. Якщо ж грають 8 чоловік, то на кожне поле встають по 2 людини, ко-торые вважаються командою.

Мал. 5

При грі учотирьох можна грати двоє на двоє.

Грають до умовної кількості штрафних очок.

Правила гри. 1. М'яч дозволяється відбивати усіма частя-ми тіла, окрім рук, як у футболі.

2. Гравець не має права двічі торкатися м'яча на своєму по-ле, але його може виручити сусід, переступивши на його майданчик на одній нозі і пославши м'яч іншою ногою на яке-небудь поле.

 

"Кенгуру" (мал. 6)

Учасники будуються у стартової лінії. По певному сигналу починають скакати на двох ногах 20-30 м, затиснувши великий м'яч між ніг. Перемагає учасник, раніше усіх що закінчив стрибки. Якщо м'яч випаде, його слід підібрати і з цього ж місця продовжувати стрибати.

Можна проводити командні змагання, передаючи м'яч як естафету.

 

 

 

Мал. 6

Мал. 7

"Голуб" (мал. 7)

Що кожному грає потрібна палиця завдовжки до 1 м. Креслять стартову лінію і на відстані 9 м від неї лінію фінішу. Участ-ники, вставши у лінії старту, присідають, ноги разом, руки опуще-ны до рівня колін; під колінами і через зігнуті в ліктях руки пропускається палиця. Кисті рук зчеплені попереду в замок. У такому положенні учасники по сигналу повинні стрибати або бе-жать до фінішу. Перемагає той, хто прибіжить першим.

Не дозволяється тримати палицю кистями рук. Не можна штовхати один одного при пересуванні.

Мал. 8

і залишитися м'яч. Відстань між лунками 5-6 см. Лінія кону знаходиться в 1 -1,5 м від першої лунки. Краї у лунок мають бути похилими, щоб м'яч міг легко з них викочуватися.

Гравець котить м'яч з лінії кону, стараючись, щоб він прокотився через усі 10 лунок. Якщо м'яч зупиниться в одній з них, под-считывают, скільки лунок ще залишилося, тобто скільки штрафних очок приписувати цьому гравцеві або команді. Після того, як м'яч прокатали усі учасники, підраховують окуляри; перемагає той, хто набрав меншу кількість штрафних очок.

Перетягування каната з кільцями на кінцях (мал. 8)

Для гри вимагається мотузок завдовжки 2-2,5 м. На землі креслять круг діаметром 4 м. Через середину круга проводять пряму ли-нию, яка ділить його на дві рівні частини. По обидві сторони від лінії спиною один до одного стоять два учасники гри. На них на-девают кільце з мотузка, щоб воно пройшло під руками.

Присідаючи, ці гравці нахиляють тулуб вперед, щоб мотузок був злегка натягнутий. По команді кожен починає тягнути суперника через рису на свою половину круга. Перемагає той, кому вдасться повністю витягнути суперника з круга.

Тягнути можна тільки по сигналу і тільки за рахунок руху тулуба і ніг. Забороняється спиратися руками об землю.

Різновид гри. Можна виконувати перетягування командами. В цьому випадку гравці розташовуються лицем один до одного. Замість мотузка можна використовувати жердину, палицю.

Мал. 9

"Ходулі" (мал. 9)

Ходулі виготовляють з довгих міцних круглих палиць дли-ной 2-2,5 м. До них в нижній частині на висоті 30-40 см від землі (якщо зробити вище, то вставати на ходулі доведеться з підвищення) прибивають підставки - упори для ніг шириною до 10 см Целико-вую підставку прибити важко, тому краще прибивати после-довательно 2-3 тонких дощечки.

У лісі ходулі можна виготовити з міцних нетовстих жердин, підібравши їх так, щоб в нижній частині на однаковій висоті були суччя. Сучок обрубується (відпилюється) такої довжини, щоб на нього можна було поставити стопу. Головне, щоб ногу можна було вільно зняти з підставки при втраті рівноваги.

Нижні кінці ходулею ставлять перед собою, верхні кінці пропускають під пахвами назад. Одну ногу ставлять на підставку однієї ходулі, відштовхнувшись іншою ногою, швидко ставлять її на підставку інший і приймають вертикальне положення. Якщо уда-ется утримувати рівновагу, можна починати ходьбу. Потім не-скольких спроб дитина вільно навчиться переміщатися на хо-дулях в потрібному напрямі.

На ходулях можна влаштовувати змагання в ходьбі, бігу

на певну відстань, переході через брудні ділянки, в переступанні і обході розставлених на дорозі невисоких перешкод.

"Підбери предмети" (мал. 10)

Учасник стає в круг діаметром 1 м з малим м'ячем в руках. Ззаду нього лежать 5-10 невеликих предметів.

Учасник підкидає м'яч над собою і, поки той знаходиться







Дата добавления: 2015-08-31; просмотров: 277. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Картограммы и картодиаграммы Картограммы и картодиаграммы применяются для изображения географической характеристики изучаемых явлений...

Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...

Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Примеры задач для самостоятельного решения. 1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P   1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P...

Дизартрии у детей Выделение клинических форм дизартрии у детей является в большой степени условным, так как у них крайне редко бывают локальные поражения мозга, с которыми связаны четко определенные синдромы двигательных нарушений...

Педагогическая структура процесса социализации Характеризуя социализацию как педагогический процессе, следует рассмотреть ее основные компоненты: цель, содержание, средства, функции субъекта и объекта...

Примеры решения типовых задач. Пример 1.Степень диссоциации уксусной кислоты в 0,1 М растворе равна 1,32∙10-2   Пример 1.Степень диссоциации уксусной кислоты в 0,1 М растворе равна 1,32∙10-2. Найдите константу диссоциации кислоты и значение рК. Решение. Подставим данные задачи в уравнение закона разбавления К = a2См/(1 –a) =...

Экспертная оценка как метод психологического исследования Экспертная оценка – диагностический метод измерения, с помощью которого качественные особенности психических явлений получают свое числовое выражение в форме количественных оценок...

В теории государства и права выделяют два пути возникновения государства: восточный и западный Восточный путь возникновения государства представляет собой плавный переход, перерастание первобытного общества в государство...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.01 сек.) русская версия | украинская версия