ВіддзеркаленняКоманда MIRROR (Зеркало) створює дзеркальне відображення примітивів, що існують на кресленні, або їх груп відносно заданої осі симетрії. При цьому оригінали зображення можна зберегти або видалити. Дану команду можна задати з клавіатури, викликати покажчиком миші з випадаючого меню Modify (Изменить), або натиснувши відповідну кнопку на панелі інструментів Modify (Изменить) (рис. 3.19).
Рис. 3.19. Кнопка, відповідна команді MIRROR (Зеркало) Перший запит системи у відповідь на команду: Select objects: Выберите объекты: Вкажіть один або групу графічних примітивів будь-яким відомим способом. Передбачається, що якщо вказати групу примітивів, то вся вона буде дзеркально відображена відносно вказаної осі симетрії (рис. 3.20). Другий запит системи: Specify first point of mirror line: Задайте первую точку оси отображения: Вкажіть будь-яким відомим способом першу точку осі симетрії. Третій запит системи: Specify second point of mirror line: Задайте вторую точку оси отображения: Вкажіть будь-яким відомим способом другу точку осі симетрії. Останній запит системи: Delete source objects? [Yes/No] < N>: Удалить начальные объекты? < параметр по умолчанию>: Рис. 3.20. Побудова симетричного об'єкту з використанням команди MIRROR (Зеркало) Можливі відповіді: - натисніть клавішу ENTER, якщо необхідно зберегти оригінал дзеркально відбиваного об'єкту; - введіть Y, якщо необхідно видалити початкові об'єкти.
|