Студопедия — Завдання 2. ?ТА РОБОТИ: освоїти технологію створення програм в консолі з використанням класів, розв’язувати поставлені задачі з масивами об’єкті. #include <iostream>// Для потокового введення-виведення
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Завдання 2. ?ТА РОБОТИ: освоїти технологію створення програм в консолі з використанням класів, розв’язувати поставлені задачі з масивами об’єкті. #include <iostream>// Для потокового введення-виведення






Використовуючи дані з попереднього завдання написати програму для одновимірного табулювання функцій a i b за змінною xп= -1, xк= 1, Dx= 0.2 (для виводу результату скористайтесь інструментом MultiLine, у який в циклі виводити значення.

1.6. Контрольні запитання

1. Що називається класом?

2. Як відбувається оголошення класу?

3. Що таке відкриті та закриті члени класу?

4. Що таке конструктори?

5. Що таке деструктори?

6. Наведіть приклади параметризованих конструкторів.

7. Наведіть варіанти ініціалізації об'єктів.

8. Як здійснюється доступ до членів класу?

9. Для чого використовуються вбудовувані функції?

10. Наведіть приклад використання покажчиків на об'єкти.

11. Наведіть приклад використання посилання на об'єкти.

 
 

 

Лабораторна робота №2. Робота з класами, мАСИВИ ОБ’ЄКТІВ

МЕТА РОБОТИ: освоїти технологію створення програм в консолі з використанням класів, розв’язувати поставлені задачі з масивами об’єктів.

2.1. Програма роботи

2.1.1 Отримати завдання.

2.1.2. Написати програми відповідних класів, основну та відповідні допоміжні функції, згідно з вказівками до виконання роботи.

2.1.3. Підготувати власні коректні вхідні дані (вказати їх формат і значення) і проаналізувати їх.

2.1.4. Оформити електронний звіт про роботу та захистити її.

2.2. Вказівки до виконання роботи

2.2.1. Студент, згідно з індивідуальним номером, вибирає своє завдання з розд. 2.5 і записує його до звіту.

2.2.2. Оголошення класу (структури), основну та відповідні допоміжні функції необхідно запрограмувати так, як це показано у розд. 2.4.

2.2.3. Власних вхідних даних необхідно підготувати не менше двох комплектів. Їхні значення мають бути коректними, знаходитися в розумних межах і відповідати тим умовам, які стосуються індивідуального завдання.

2.2.4. Звіт має містити такі розділи:

● мету роботи та завдання з записаною умовою задачі;

● коди всіх використовуваних.h і.ccp файлів, а також пояснення до них;

● результати реалізації програми;

● діаграму класів та діаграму варіантів використання з поясненням;

● висновки, в яких наводиться призначення програми, обмеження на її застосування і можливі варіанти удосконалення, якщо такі є.

2.3. Теоретичні відомості

Масиви об'єктів можна створювати так само, як і створюються масиви значень інших типів. Наприклад, у наведеному нижче коді програми створюється клас displayClass, який містить значення розширення для різних режимів відеомонітора. У функції main () створюється масив для зберігання трьох об'єктів типу displayClass, а доступ до них, які є елементами цього масиву, здійснюється за допомогою звичайної процедури індексування елементів масиву.


#include < iostream> // Для потокового введення-виведення

#include < conio> // Для консольного режиму роботи

using namespace std; // Використання стандартного простору імен

enum resolution {low, medium, high};

// Визначення класу displayClass.

class displayClass { // Оголошення класового типу

int width;

int height;

resolution res;

public:

void setDim(int w, int h) {width = w; height = h; }

void getDim(int & w, int & h) {w = width; h = height; }

void setRes(resolution r) {res = r; }

resolution getRes() { return res; }

};

char names[3][9] = {

" Низький",

" Середній",

" Високий"

};

int main ()

{ displayClass ds_mode[3];

int i, w, h;

 

ds_mode[0].setRes(low);

ds_mode[0].setDim(640, 480);

 

ds_mode[1].setRes(medium);

ds_mode[1].setDim(800, 600);

 

ds_mode[2].setRes(high);

ds_mode[2].setDim(1600, 1200);

 

cout < < " Можливі режими відображення даних: \n\n";

 

for (i=0; i< 3; i++) {

cout < < names[ds_mode[i].getRes()] < < ": ";

ds_mode[i].getDim(w, h);

cout < < w < < " x " < < h < < " \n";

}

 

cout< < " press any key! ";

while(! kbhit());

}







Дата добавления: 2014-11-10; просмотров: 558. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Шрифт зодчего Шрифт зодчего состоит из прописных (заглавных), строчных букв и цифр...

Краткая психологическая характеристика возрастных периодов.Первый критический период развития ребенка — период новорожденности Психоаналитики говорят, что это первая травма, которую переживает ребенок, и она настолько сильна, что вся последую­щая жизнь проходит под знаком этой травмы...

РЕВМАТИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ Ревматические болезни(или диффузные болезни соединительно ткани(ДБСТ))— это группа заболеваний, характеризующихся первичным системным поражением соединительной ткани в связи с нарушением иммунного гомеостаза...

ОСНОВНЫЕ ТИПЫ МОЗГА ПОЗВОНОЧНЫХ Ихтиопсидный тип мозга характерен для низших позвоночных - рыб и амфибий...

Принципы, критерии и методы оценки и аттестации персонала   Аттестация персонала является одной их важнейших функций управления персоналом...

Пункты решения командира взвода на организацию боя. уяснение полученной задачи; оценка обстановки; принятие решения; проведение рекогносцировки; отдача боевого приказа; организация взаимодействия...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.008 сек.) русская версия | украинская версия