Студопедия — Мови створення систем штучного інтелекту і так далі
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Мови створення систем штучного інтелекту і так далі






Спеціалізовані мови користувача зазвичай є частиною професійних середовищ користувача, характеризуються вузькою спрямованістю і розробниками програмного забезпечення не використовуються.

Мови низького рівня дозволяють здійснювати програмування практично на рівні машинних команд. При цьому отримують найоптимальніші, як з погляду часу виконання, так і з погляду об'єму необхідної пам'яті програми. Але ці мови абсолютно не годяться для створення великих програм і, тим більше, програмних систем.

Основна причина - низький рівень абстракцій, якими повинен оперувати розробник, звідки неприпустимо великий час розробки. Істотно і те, що самі мови низького рівня не підтримують принципів структурного програмування, що значно погіршує технологічність програм, що розробляються.

В даний час мови типу Асемблера зазвичай використовують:

• при написанні порівняно простих програм, що взаємодіють безпосередньо з технічними засобами, наприклад драйверів, оскільки в цьому випадку доводиться копітко настроювати відповідне устаткування, переваги мов програмування високого рівня стають неістотними;

• у вигляді вставок в програми на мовах високого рівня, наприклад, для прискорення перетворення даних в циклах з великою кількістю повторень.

Вибір середовища програмування. Середовищем програмування називають програмний комплекс, який включає спеціалізований текстовий редактор, вбудовані компілятор компонувальник, відладчик, довідкову систему і інші програми, використання яких спрощує процес написання і відладки програм.

Останнім часом широкого поширення набули згадувані вище середовища візуального програмування, в яких програміст дістає можливість візуального підключення до програми деяких кодів із спеціальних бібліотек компонентів, що стало можливим з розвитком об'єктно-орієнтованого програмування.

Найчастіше використовуються візуальні середовища Delphi, C++ Builder фірми Borland (Inprise Corporation), Visual C++, Visual Basic фірми Microsoft, Visual Ada фірми IBM і ін.

Між основними візуальними середовищами цих фірм Delphi, C++ Builder і Visual C++ є істотна відмінність: візуальні середовища фірми Microsoft забезпечують нижчий рівень програмування «під Windows». Це є їх перевагою і недоліком. Гідністю - оскільки зменшується вірогідність виникнення «нестандартної» ситуації, тобто ситуації, не передбаченої розробниками бібліотеки компонентів, а недоліком - оскільки це істотно завантажує програміста «рутинною» роботою, від якої позбавлений програміст, що працює з Delphi або C++ Builder. Багато нарікань викликає також інтерфейс Visual C++ також орієнтований на низькорівневе програмування.

У загальному випадку, якщо мова йде про вибір між цими середовищами, то він в значній мірі повинен визначатися характером проекту.

Вибір або формування стандартів розробки. Реальне застосування будь-якої технології проектування вимагає формування або вибору ряду стандартів, які повинні дотримуватися всіма учасниками проекту:

стандарт проектування;

• стандарт оформлення проектної документації;







Дата добавления: 2014-12-06; просмотров: 1113. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Хронометражно-табличная методика определения суточного расхода энергии студента Цель: познакомиться с хронометражно-табличным методом опреде­ления суточного расхода энергии...

ОЧАГОВЫЕ ТЕНИ В ЛЕГКОМ Очаговыми легочными инфильтратами проявляют себя различные по этиологии заболевания, в основе которых лежит бронхо-нодулярный процесс, который при рентгенологическом исследовании дает очагового характера тень, размерами не более 1 см в диаметре...

Примеры решения типовых задач. Пример 1.Степень диссоциации уксусной кислоты в 0,1 М растворе равна 1,32∙10-2   Пример 1.Степень диссоциации уксусной кислоты в 0,1 М растворе равна 1,32∙10-2. Найдите константу диссоциации кислоты и значение рК. Решение. Подставим данные задачи в уравнение закона разбавления К = a2См/(1 –a) =...

Механизм действия гормонов а) Цитозольный механизм действия гормонов. По цитозольному механизму действуют гормоны 1 группы...

Алгоритм выполнения манипуляции Приемы наружного акушерского исследования. Приемы Леопольда – Левицкого. Цель...

ИГРЫ НА ТАКТИЛЬНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ Методические рекомендации по проведению игр на тактильное взаимодействие...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.013 сек.) русская версия | украинская версия